...
اسپیس ایران | بلاگ
اینترنت

اختلال آپلود در اینترنت کشور، کاهش شدید سرعت آپلود

در حدود 9 ماه قبل، شدید ترین نوع اختلالات اینترنت در کشور آغاز شد. این اختلالات تا حدی شدید بود که بسیاری از پروتکل های حیاتی پرکاربرد اینترنت را دچار اختلال نمود.

یکی از این اختلالات مربوط به آپلود می باشد، به طوری که کاربر در زمان آپلود فایل با خطا مواجه می شود و یا در هنگام آپلود سرعت به شدت کاهش پیدا می کند.

این روز ها اسپید تست به عنوان معیاری برای بررسی سرعت اینترنت توسط کاربران تبدیل شده است، با این حال در بسیاری موارد این ابزار نمی تواند کاربردی باشد. اسپید تست تنها سرعت دانلود و آپلود اطلاعات بین سرویس اینترنت کاربر با نزدیک ترین سرور اسپید تست را بررسی می کند. این بررسی اکثرا از طریق پرتکل های فاقد اختلال انجام می شود و سرعت اینترنت واقعی کاربر در عمل بسیار با نتایج اسپید تست متفاوت خواهد بود.

برای مثال کانکشن کاربر در زمان اتصال به سرور های خارج کشور از فیلتر های متعددی می گذرد و در این بین بسیاری پروتکل ها مسدود شده و یا با اختلال شدید مواجه هستند. این موارد موجب کندی های محسوس یا مشکلات متعدد در زمان دسترسی به سرور های مورد نظر خواهد شد.

یکی از این اختلال ها مربوط به سرعت آپلود می باشد، این اختلالات در برخی موارد تا حدی شدید است که عملا امکان آپلود اطلاعات وجود ندارد و سرعت آپلود پس از شروع به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. در موردی دیگر، سرعت آپلود در آغاز مناسب است اما پس از مدتی به شدت افت پیدا نموده و عملا آپلود موفق امکان پذیر نمی باشد.

لازم به ذکر است این اختلال با توجه به نوع کانکشن، پروتکل مورد استفاده برای آپلود، پلتفرم و سرویس دهنده اینترنت کاربر متفاوت می باشد و حتی با توجه به موقعیت سکونت و شهر محل زندگی کاربر نیز متفاوت می باشد.

اختلال آپلود به همراه چندین اختلال دیگر توسط اسپیس ایران از طریق نهاد های مربوطه پیگیری شده است، با این حال تمامی پیگیری های انجام شده بدون نتیجه بوده است.



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

آموزش حذف تاریخچه جستجو و کش مرورگر گوگل کروم نسخه دسکتاپ و موبایل

admin

اختلال پورت 21 و پروتکل FTP در داخل کشور

admin

آموزش حذف تاریخچه جستجو و کش مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox

admin

آر اس اس (RSS) چیست؟

admin

آی پی چیست؟ (مقاله ای کامل در مورد IP و انواع آن)

admin

تفاوت آی پی استاتیک (Static IP) و داینامیک (Dynamic IP)

admin

نوشتن دیدگاه