...
اسپیس ایران | بلاگ
اینترنت

اختلال پورت 21 و پروتکل FTP در داخل کشور

همانطور که میدانید اینترنت کشور در طول ماه های گذشته با اختلالات گسترده و وسیعی مواجه بوده است. این اختلالات تا حدی شدید بوده که استفاده از بسیاری از پروتکل های ضروری و پرکاربرد را دچار مشکل یا غیر ممکن نموده است.

پورت 21 و پروتکل پر کاربرد FTP یکی از مواردی است که در طول 9 ماه گذشته دارای اختلال گسترده بوده و در برخی سرویس دهندگان اینترنت کشور به صورت کامل مسدود شده است.

در بخش پشتیبانی اسپیس ایران ما روزانه گزارش های متعددی از کاربران دریافت نموده ایم که مربوط به اختلال یا عدم امکان اتصال به اف تی پی بوده است.

لازم به ذکر است این مشکل شامل تمامی سرویس دهندگان اینترنت داخل کشور نمی باشد، و تنها مربوط به برخی سرویس دهندگان اینترنت است.

در برخی موارد کاربران قادر به اتصال به پروتکل اف تی پی می باشند، اما کانکشن پایدار نبوده و پس از چند دقیقه با قطعی مواجه می شوند. در بسیاری موارد نیز، کاربر قادر به اتصال به اف تی پی می باشد اما سرعت آپلود به شدت محدود شده و عملا امکان آپلود هرگونه فایل وجود ندارد.

متاسفانه پیگیری های انجام شده اسپیس ایران در رابطه با اختلالات اینترنت از جانب نهاد های مربوطه کاملا بدون نتیجه بوده و با وجود گذشته ماه ها از آغاز این اختلالات مشکلات همچنان به شکلی گسترده ادامه دارد.

چنانچه از سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران استفاده می کنید و در دسترسی به اف تی پی از طریق پورت 21 با اختلال یا خطا مواجه می باشید، می توانید جهت ارائه راهکار و حل مشکل از طریق درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

آی پی چیست؟ (مقاله ای کامل در مورد IP و انواع آن)

admin

آی پی isp من چیست؟

admin

تفاوت آی پی استاتیک (Static IP) و داینامیک (Dynamic IP)

admin

آموزش حذف تاریخچه جستجو و کش مرورگر گوگل کروم نسخه دسکتاپ و موبایل

admin

آی پی استاتیک (آی پی ثابت) چیست؟ همه چیز درباره IP ثابت

admin

آر اس اس (RSS) چیست؟

admin

نوشتن دیدگاه