...
اسپیس ایران | بلاگ
وردپرس

آموزش حل مشکل کندی بخش مدیریت وردپرس در زمان استفاده از ووکامرس

در صورت استفاده از افزونه وکامرس در وردپرس به خصوص در سرور های داخل کشور، ممکن است با کندی شدید در بارگذاری بخش مدیریت وردپرس و یا عدم بارگذاری بخش مدیریت وردپرس مواجه شوید.

این مشکل در زمان فعال بودن ووکامرس و برخی دیگر از افزونه های وردپرس، به دلیل ارتباط مرورگر کاربر در زمان بارگذاری صفحات بخش مدیریت با آدرس stats.wp.com یا pixel.wp.com و عدم دریافت هرگونه پاسخ از این آدرس ها به دلیل فیلتر بودن آن ها در داخل کشور رخ می دهد.

این مشکل می تواند به محض فعالسازی ووکامرس در وردپرس آغاز شود و بارگذاری تمامی بخش های مدیریت وردپرس و حتی صفحات اصلی سایت را با اختلال مواجه نماید.

دلیل این مشکل ارتباط ووکامرس با آدرس stats.wp.com به دلیل فعال بودن WooCommerce Usage Tracking یا اجازه رهگیری داده ها در شرایط پیشفرض، پس از فعالسازی این افزونه می باشد. ووکامرس از این مورد برای بررسی سایت ها و بهبود قابلیت های خود در بروزرسانی ها استفاده می کند. مشکل کندی بخش مدیریت وردپرس با غیر فعالسازی WooCommerce Usage Tracking برطرف خواهد شد.

آموزش حل مشکل کندی بخش مدیریت وردپرس به دلیل ووکامرس

برای حل مشکل کندی بخش مدیریت وردپرس به دلیل ووکامرس به صورت زیر عمل نمایید:

وارد بخش مدیریت وردپرس شوید و به قسمت “ووکامرس / پیکربندی” مراجعه نمایید. در بخش بالای این صفحه روی گزینه “پیشرفته” کلیک نموده و وارد تب “WooCommerce.com” شوید.

در این صفحه گزینه “اجازه استفاده از WooCommerce را ردیابی کنید” را غیر فعال نمایید.

در وردپرس با زبان پیشفرض انگلیسی نیز می توانید به قسمت WooCommerce.com < Advanced <Settings < WooCommerce مراجعه نموده و گزینه “Enable Tracking” را غیر فعال نمایید.

پس از غیر فعالسازی این مورد مشکل کندی در بارگذاری بخش مدیریت وردپرس برطرف خواهد شد.



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

باگ وردپرس 3.7.1 : “هیچ پیوست چندرسانه‌ای پیدا نشد”

admin

آموزش تنظیمات اف تی پی در ورد پرس

admin

آموزش تغییر کلمه عبور وردپرس از طریق فایل دیتابیس

admin

وردپرس چیست؟ معرفی و بررسی کامل word press

admin

اطلاعیه امنیتی برای سایت های وردپرس

admin

دانلود وردپرس 3.8 نسخه اصلی

admin

نوشتن دیدگاه