...
اسپیس ایران | بلاگ
اینترنت

اختلال پورت 22 و پروتکل SSH در داخل کشور

SSH Port 22

متاسفانه اختلالات اینترنت کشور در طول ماه های گذشته ادامه داشته و دسترسی به پورت 22 و پروتکل SSH در برخی سرویس دهندگان اینترنت با اختلال شدید مواجه می باشد. این موضوع موجب شده تا برخی کاربران قادر به دسترسی و مدیریت سرور های خود نباشند و یا در هنگام اتصال به سرور از طریق پورت 22 با قطعی و خطا مواجه شوند.

این اختلال می تواند موجب عدم دسترسی به SSH از طریق پورت 22 و یا دریافت خطا و قطعی در زمان اجرای دستورات SSH در زمان اتصال به پورت 22 شود.

در حال حاضر در حدود 9 ماه از آغاز این اختلالات می گذرد و هرگونه پیگیری انجام شده از جانب نهاد های مربوطه کاملا بدون نتیجه بوده است.

لازم به ذکر است اختلال پورت 22 شامل تمامی سرویس دهندگان اینترنت کشور نمی شود و تنها در برخی سرویس دهندگان اینترنت مشاهده شده است. توصیه می شود چنانچه با این خطا مواجه می باشید، استفاده از سرویس های اینترنت متفاوت را بررسی نمایید.

چنانچه از سرور های اسپیس ایران استفاده می کنید، می توانید جهت برطرف سازی این مشکل و ارائه راهکار از طریق درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

آی پی استاتیک (آی پی ثابت) چیست؟ همه چیز درباره IP ثابت

admin

آر اس اس (RSS) چیست؟

admin

تفاوت آی پی استاتیک (Static IP) و داینامیک (Dynamic IP)

admin

معنای ارور 404 و روش های رفع این ارور

admin

رتبه سرعت اینترنت ایران و سایر کشور ها در سال 2023

admin

آموزش حذف تاریخچه جستجو و کش مرورگر گوگل کروم نسخه دسکتاپ و موبایل

admin

نوشتن دیدگاه