...
اسپیس ایران | بلاگ
اسپیس ایران

حذف برخی محدودیت ها و امکانات جدید در تمامی پلان های میزبانی وب

تا امروز پلان های میزبانی وب اسپیس ایران در دو دسته ی A و P ارائه می شده است، این طبقه بندی بر اساس حجم پلان ها برای انتخاب آسان تر پلان ها و جلوگیری از از سردرگمی در انتخاب سرویس ها برای کاربران در نظر گرفته شده بود.
اصلی ترین تفاوت پلان های سری A و P در حجم پلان ها و تعداد “دیتابیس، اکانت اف تی پی، اکانت ایمیل، پاسخگوی خودکار، ساب دامنه و … “ در اکانت ها بوده است.

اکنون باعث افتخار ماست تا به اطلاع شما برسانیم که تمامی محدودیت ها از جمله تعداد “دیتابیس، اکانت اف تی پی، اکانت ایمیل، پاسخگوی خودکار، ساب دامنه و … “ در تمامی پلان های سری A به نامحدود ارتقا داده شده است.
این موارد در پلان های سری P از ابتدا نامحدود بوده است، اما از این پس این موارد در تمامی سرویس های کاربران فعلی و سرویس های جدید نامحدود خواهد بود.


با توجه به حذف این محدودیت و شباهت پلان های A و P جهت سهولت بیشتر در انتخاب پلان ها برای کاربران، تغییراتی در طبقه بندی پلان ها انجام خواهد شد، به اینصورت که پلان های A و P با عنوان جدید پلان های میزبانی وب ویژه با پسوند DA ارائه خواهند شد و عبارت A و P از نام پلان ها حذف خواهد شد، نمونه ی نام جدید پلان های میزبانی وب فعلی:
1GB-DA
این اقدامات جهت سهولت کاربران در انتخاب پلان ها و ارائه ی سرویس های جدید انجام شده است.
ارائه ی سرویس های میزبانی وب داخل کشور نیز به زودی آغاز خواهد شد و نمونه ی نام پلان های میزبانی وب ایران نیز به صورت زیر خواهد بود:
1GB-DA-IR
این تغییرات طی هفته های آینده انجام خواهد شد و امیدواریم مانند همیشه مورد استقبال شما کاربران عزیز قرار بگیرد.
در صورت تمایل می توانید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

خدمات و سرویس های جدید اسپیس ایران: به زودی!

admin

تخفیف ویژه برای ثبت دامنه های com

admin

نسخه جدید وبسایت اسپیس ایران رونمایی شد

admin

به زودی با سرویس های جدید اسپیس ایران

admin

هاست لینوکس پرسرعت

admin

یلدای 95 | 20 درصد تخفیف تمامی سرویس ها

admin

نوشتن دیدگاه