...
اسپیس ایران | بلاگ
اسپیس ایران

افزایش بک آپ گیری در سرویس های میزبانی وب ویژه

سرویس های میزبانی وب ویژه محبوب ترین سرویس های اسپیس ایران هستند، به منظور ارتقا کیفیت خدمات و امنیت بیشتر اطلاعات، تعداد دفعات بک آپ گیری در تمامی سرویس های میزبانی وب ویژه افزایش یافت. از این پس بک آپ گیری در این سرویس ها به صورت روزانه و هفتگی انجام خواهد شد، در گذشته این بک آپ گیری به صورت هفتگی و ماهیانه انجام می شد و تنها بک آپ گیری هفتگی به صورت ریموت انجام می شد اما از این پس بک آپ های هفتگی و روزانه در دو سرور ریموت کاملا جداگانه ذخیره خواهند شد.

استاندارد های تهیه بک آپ را از نو نوشته ایم!

احتمال مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و از دست رفتن اطلاعات برای هر سروری وجود دارد و ما نیز به خوبی از اهمیت اطلاعات شما مطلع هستیم. در سرویس های میزبانی وب ویژه اسپیس ایران از هر سایت به طور روزانه و هفتگی بک آپ تهیه می شود و این بک آپ ها به سرور های جداگانه منتقل و در آن سرور ها نگهداری می شوند، این بدان معناست که اطلاعات هر وبسایت میزبانی شده در این سرویس ها همیشه در 3 سرور جداگانه موجود خواهد بود. این سطح بک آپ گیری این سرویس ها را از تمامی سرویس های میزبانی وب متمایز می کند و هر نوع احتمال از دست رفتن اطلاعات را به نزدیک صفر می رساند.



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

یلدای شگفت انگیز اسپیس ایران

admin

اسپیس ایران به زودی با طراحی جدید!

admin

به نسخه جدید بخش بلاگ خوش آمدید!

admin

فرصت بسیار ویژه برای ثبت دامنه های بین المللی

admin

هاست لینوکس ارزان

admin

تغییرات در پلان های میزبانی وب

admin

نوشتن دیدگاه