...
اسپیس ایران | بلاگ
اسپیس ایران

ثبت دامنه رایگان

ثبت دامنه رایگان
بخش ثبت دامنه رایگان اسپیس ایران راه اندازی شد، ما تمایل داشتیم تا این بخش را بدون محدودیت در ثبت دامنه ها بین کاربران راه اندازی کنیم، اما با توجه به احتمال تقاضای بسیار زیاد کاربران برای ثبت دامنه رایگان متاسفانه این امکان وجود نداشت، گزینه های متعددی برای راه اندازی این بخش مانند کد تخفیف، ثبت روزانه و … پیش روی ما بودند و در پایان تصمیم گرفتیم تا دامنه های رایگان بر اساس قرعه کشی های ماهیانه به کاربران ارائه شوند.
در حال حاظر ارائه این سرویس از سوی اسپیس ایران تنها بر مبنای قرعه کشی ماهیانه امکان پذیر است و استفاده از آن تنها به شانس و اقبال شما بستگی دارد.
استفاده از این سرویس رایگان برای تمامی کاربران و عموم مردم آزاد است و تنها کافیست تا مراحل ثبت نام در قرعه کشی را انجام دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به اینجا مراجعه کنید.
در صورت هرگونه سوال یا مشکل می توانید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

دامنه رایگان – ثبت دامنه رایگان – ثبت دامنه رایگان آی آر – دامنه رایگان ir – قرعه کشی دامنه ir – ثبت آنلاین دامنه ir – دامنه مجانی – دامنه ی رایگان – ثبت هاست و دامین – فروش هاست لینوکس – هاست لینوکس ارزان



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

به نسخه جدید بخش بلاگ خوش آمدید!

admin

سال نو مبارک

admin

تغییرات در پلان های میزبانی وب

admin

کوتاه کننده لینک freeurl

admin

اضافه شدن شماره تماس 77000003-021

admin

7 درصد تخفیف ویژه به مناسبت ماه مبارک رمضان

admin

نوشتن دیدگاه