...
اسپیس ایران | بلاگ
اسپیس ایران

آغاز ارائه سرویس های نمایندگی ثبت دامنه

ارائه سرویس های نمایندگی ثبت دامنه ی اسپیس ایران آغاز شد، تا کنون کاربران بسیاری درخواست سرویس نمایندگی ثبت دامنه های بین المللی را از ما داشته اند، و برخی کاربران نیز به صورت غیر رسمی از سرویس های نمایندگی ثبت دامنه ی اسپیس ایران استفاده می کردند، اکنون استفاده از این سرویس ها برای تمامی کاربران و افرادی که قصد دریافت نمایندگی ثبت دامنه های بین المللی را دارند میسر شده است و امکان سفارش این سرویس ها در سایت وجود دارد.


در این سرویس ها ما تلاش کرده ایم تا مناسب ترین تعرفه های ثبت دامنه را در اختیار کاربران قرار دهیم و به جرات می گوییم که هزینه های در نظر گرفته شده برای ثبت دامنه توسط نمایندگان در اسپیس ایران اگر بی نظیر نباشد بسیار کم نظیر است.

برای مشاهده ی تعرفه های ثبت دامنه و لیست امکانات پنل نمایندگان لطفا به اینجا مراجعه کنید.

صفحه ی نمایندگی ثبت دامنه

در صورت هرگونه سوال در مورد سرویس های نمایندگی ثبت دامنه و امکانات در هر زمان می توانید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی ثبت دامنه – ثبت دامنه ارزان – نمایندگی دامین – نمایندگی ثبت دامنه ارزان – سرویس نمایندگی دامین – فروش نمایندگی دامین – نمایندگی هاست و دامین – نمایندگی دامنه



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

10 دامنه ی رایگان برای 10 نفر اول

admin

فرصت بسیار ویژه برای ثبت دامنه های بین المللی

admin

فروش هاست جوملا

admin

کوتاه کننده لینک freeurl

admin

دریافت هدایای نوروزی: تنها تا تاریخ 1392/01/15

admin

تخفیف ویژه برای ثبت دامنه های com

admin

نوشتن دیدگاه