...
اسپیس ایران | بلاگ
اسپیس ایران

آغاز ارائه سرویس های نمایندگی ثبت دامنه

ارائه سرویس های نمایندگی ثبت دامنه ی اسپیس ایران آغاز شد، تا کنون کاربران بسیاری درخواست سرویس نمایندگی ثبت دامنه های بین المللی را از ما داشته اند، و برخی کاربران نیز به صورت غیر رسمی از سرویس های نمایندگی ثبت دامنه ی اسپیس ایران استفاده می کردند، اکنون استفاده از این سرویس ها برای تمامی کاربران و افرادی که قصد دریافت نمایندگی ثبت دامنه های بین المللی را دارند میسر شده است و امکان سفارش این سرویس ها در سایت وجود دارد.


در این سرویس ها ما تلاش کرده ایم تا مناسب ترین تعرفه های ثبت دامنه را در اختیار کاربران قرار دهیم و به جرات می گوییم که هزینه های در نظر گرفته شده برای ثبت دامنه توسط نمایندگان در اسپیس ایران اگر بی نظیر نباشد بسیار کم نظیر است.

برای مشاهده ی تعرفه های ثبت دامنه و لیست امکانات پنل نمایندگان لطفا به اینجا مراجعه کنید.

صفحه ی نمایندگی ثبت دامنه

در صورت هرگونه سوال در مورد سرویس های نمایندگی ثبت دامنه و امکانات در هر زمان می توانید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی ثبت دامنه – ثبت دامنه ارزان – نمایندگی دامین – نمایندگی ثبت دامنه ارزان – سرویس نمایندگی دامین – فروش نمایندگی دامین – نمایندگی هاست و دامین – نمایندگی دامنه



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

هاست لینوکس ارزان

admin

سال نو مبارک

admin

کوتاه کننده لینک freeurl

admin

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی

admin

تولبار اسپیس ایران spaceiran toolbar

admin

نوروز 95 در کنار شما هستیم

admin

نوشتن دیدگاه