...
اسپیس ایران | بلاگ
دامنه ها

محدودیت های رجیسترار دامنه های بین المللی resello برای ایرانیان

اخیرا رجیسترار دامنه های بین المللی resello که ثبت بیش از 90 درصد کل دامنه های بین المللی ایرانیان توسط آن انجام شده، محدودیت هایی را برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است.
متاسفانه شایعات زیادی در رابطه با این محدودیت ها در حال گسترش است و افرادی سود جو با ایجاد شایعات قصد سو استفاده از این موقعیت را دارند که موجب نگرانی بسیاری از کاربران شده است.

متاسفانه یکی از هاستینگ های سود جو در اقدامی غیر حرفه ای و بی شرمانه با بررسی اطلاعات whois دامنه ها در حال ارسال ایمیل برای مشتریان سایر هاستینگ ها می باشد تا با ایجاد نگرانی در بین کاربران از این وضعیت سو استفاده کند. قضاوت در این مورد را به شما میسپاریم، اقدامات قضایی از جانب اسپیس ایران در حال پیگیری می باشد.
از شما کاربران عزیز تقاضا می شود از توجه به این ایمیل ها خودداری فرمایید و جهت پیگیری قضایی آنها را به واحد رسیدگی به جرایم اسپیس ایران به آدرس abuse@spaceiran.com ارسال فرمایید.

 از تمامی کاربران محترم خواهشمندیم به شایعات منتشر شده توجه نکنند و جهت اطمینان از عدم ایجاد هرگونه اشکال برای دامنه های خود از انتقال دامنه های خود به سایر رجیسترار ها خودداری فرمایید.

اسپیس ایران به تمامی کاربران خود اطمینان می دهد که محدودیت های اخیر هیچگونه تاثیری روی دامنه های بین المللی ثبت شده نخواهد داشت و تمامی کاربران بدون هرگونه نگرانی قادر به استفاده از دامنه های خود هستند، جای هیچگونه نگرانی برای کاربران وجود ندارد، در حقیقت هیچگونه مشکلی برای دامنه های فعال ایجاد نخواهد شد.

بر خلاف شایعات منتشر شده هیچکدام از دامنه ها غیر فعال یا لغو نخواهد شد و همچنان قابل مدیریت خواهند بود، ریسلو چندین ماه فرصت برای انتقال به سایر رجیسترار ها در نظر گرفته است و مطابق مذاکرات انجام شده هیچگونه مشکل یا محدودیتی برای دامنه های فعلی ایجاد نخواهد شد.
در نهایت هیچگونه تهدیدی علیه دامنه های شما وجود ندارد و نگرانی های منتشر شده توسط برخی افراد تنها جهت سودجویی از شرایط ایجاد شده است.

اسپیس ایران در حال مذاکره با چندین رجیسترار بین المللی معتبر بوده و بلافاصله پس از مشخص شدن رجیسترار جدید تمامی دامنه های بین المللی به رجیسترار جدید منتقل خواهند شد.

مجددا تاکید می کنیم، جای هیچگونه نگرانی برای کاربران وجود نداشته و در اولین زمان ممکن تمامی مراحل انتقال دامنه ها به رجیسترار جدید به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به اینکه مالکیت دامنه شما قطعی بوده و امکان مدیریت دامنه ها تا چند ماه آینده وجود خواهد داشت، از شما تقاضا می کنیم با شکیبایی خود جهت یافتن جایگزین مناسب و مطمئن با ما همکاری نمایید.

اطلاعیه های تکمیلی از طریق ایمیل برای تمامی کاربران ارسال خواهد شد.



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

لیست دی ان اس های (DNS) معروف ترین سرویس دهندگان وبلاگ ایرانی

admin

آموزش و مراحل کامل رفع فیلتر دامنه

admin

راهنمای کامل اتصال دامنه به وبلاگ (به همراه لیست دی ان اس های سرویس دهندگان وبلاگ)

admin

آموزش تنظیم DNS (دی ان اس) دامنه

admin

نحوه بررسی و اطلاع از فیلتر بودن دامنه قبل از ثبت

admin

ارزان ترین تعرفه ثبت دامنه های آی آر

admin

نوشتن دیدگاه