...
اسپیس ایران | بلاگ
مرورگر

دانلود موزیلا فایرفاکس (نسخه 121) برای سیستم عامل مک MacOs

دانلود موزیلا فایرفاکس برای سیستم عامل مک

مرورگر موزیلا فایرفاکس یکی از محبوب ترین مرورگر های موجود می باشد. در ادامه می توانید نسخه 121 مرورگر موزیلا فایرفاکس را برای سیستم عامل مک دانلود نمایید. مقایسه مزایا و معایب مرورگر ها می‌تواند به شدت وابسته به نیازها و ترجیحات افراد باشد. با این حال موزیلا فایرفاکس نسبت به مرورگر پیشفرض مک (Safari) دارای برخی ویژگی ها می باشد.

افزونه‌ ها و امکانات سفارشی‌ سازی: فایرفاکس از فروشگاه افزونه‌ هایی برخوردار است که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا تجربهٔ مرورگر خود را با افزونه‌ ها و افزونه‌ های سفارشی‌ سازی کنند. این افزونه‌ها می‌توانند از ابزارهای امنیتی گرفته تا ابزارهای تسهیل‌ کنندهٔ کاربری را فراهم کنند.

مدیریت حریم خصوصی: فایرفاکس توجه زیادی به حفظ حریم خصوصی کاربران دارد. امکاناتی مانند “حالت خصوصی” (Private Browsing)، البته این قابلیت در مرورگر سافاری نیز موجود است. مدیریت قابلیت‌ های پیشرفته مانند کوکی‌ ها و پیشگیری از رد گیری‌های آنلاین از جمله این ویژگی‌ها هستند.

سازگاری گسترده: فایر فاکس بر روی اکثر سیستم‌ عامل‌ ها (شامل macOS، Windows، و لینوکس) قابل استفاده است.

مدیریت محتوا: فایرفاکس دارای ابزارهای مدیریت محتواست که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا به راحتی بر روی کنترل‌ های گوناگونی از جمله پخش ویدئوها و تصاویر دسترسی پیدا کنند.

آشنایی کاربران: بسیاری کاربران به دلیل آشنایی بیشتر و عادت کار با محیط فایرفاکس این مرورگر. را به Safari ترجح می دهند.

با وجود تمامی موارد عنوان شده، مرورگر پیشفرض مک (Safari) نیز ویژگی های متعددی نسبت به مرورگر موزیلا فایرفاکس دارد،‌ به طور کلی، انتخاب مرورگر یک تجربه شخصی می باشد و کاملا بستگی به نیاز ها و ترجیحات فردی دارد.

دانلود موزیلا فایرفاکس نسخه 121 برای مک MacOS

نام فایل: Firefox-121.0.dmg
نسخه: 121
حجم فایل: 128MB
دانلود


تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

دانلود آخرین نسخه پایدار موزیلا فایرفاکس

admin

دانلود مرورگر سافاری نسخه 5.1.7

admin

دانلود موزیلا فایرفاکس 121.0 برای ویندوز

admin

دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس 24 Mozilla Firefox

admin

دانلود مرورگر گوگل کروم نسخه 22.0.1229.79 Google Chrome

admin

دانلود مرورگر فایرفاکس نسخه 18.0.2

admin

نوشتن دیدگاه