...
اسپیس ایران | بلاگ
آموزش ها

دلایل و آموزش رفع ارور ۲۷۷ در روبلاکس Roblox

آموزش حل ارور ۲۷۷ روبلاکس

ارور ۲۷۷ یکی از رایج ترین خطاهای روبلاکس است که به وجود یک نقص در شبکه یا اتصال به سرور های روبلاکس مربوط می شود. این خطا می تواند در اکثر پلتفرم ها شامل ویندوز، مک، اندرویید،‌ iOS، iPad OS، Xbox و پلی استیشن نمایش داده شود.

اصلی ترین دلایل ارور ۲۷۷ مربوط به قطعی از جانب سرور های Roblox، اتصال ناپایدار اینترنت، مشکلات DNS و بروزرسانی های ناگهانی می باشد، در ادامه این آموزش به دلایل دریافت ارور ۲۷۷ روبلاکس و روش های رفع آن می پردازیم.

تصویری از ارور 277 Roblox

ارور ۲۷۷ روبلاکس

متن ارور ۲۷۷ روبلاکس:

Disconnected
Please check your internet connection and try again.
(Error Code: 277)
Leave
Reconnect

دلایل و روش های حل ارور 277 Roblox:

بررسی وضعیت سرور Roblox

سرور های رسمی روبلاکس معمولا با تعداد زیادی بازیکن انباشته شده اند، این موضوع به طور طبیعی فشار روی سرور ها را افزایش می دهد. سرور های Roblox به طور طبیعی از آپتایم و پایداری مناسبی برخوردار می باشند با این حال در مواقعی نیز از کار می افتند، بنابر این چنانچه با ارور ۲۷۷ مواجه هستید ابتدا وضعیت سرور های روبلاکس را بررسی کنید.

صفحه وضعیت سرور های Roblox
تصویر صفحه وضعیت سرور های روبلاکس

برای بررسی وضعیت سرور های روبلاکس به صفحه زیر مراجعه کنید، اگر در بالای این صفحه پیام All Systems Operational نمایش داده شود مشکلی در عملکرد سرور های روبلاکس وجود ندارد، در غیر اینصورت باید منتظر بمانید تا مشکل از جانب سرور های روبلاکس برطرف گردد، همچنین می توانید تاریخچه مشکلات سرور های روبلاکس در ۳۰ روز قبل را نیز در این صفحه مشاهده نمایید.

بررسی وضعیت سرور های روبلاکس

بررسی مشکلات سرویس اینترنت و کانکشن

در داخل کشور اصلی ترین دلیل ارور ۲۷۷ روبلاکس کیفیت سرویس اینترنت می باشد و توصیه می شود سرعت و پایداری سرویس اینترنت خود را بررسی نموده و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

بررسی کانکشن Wifi

در بسیاری از موارد ارور 277 به دلیل فاصله زیاد کاربر از مودم و ارتباط ناپایدار Wifi نیز رخ می دهد به همین دلیل لازم است تا از پایدار بودن کانکشن وای فای منزل یا محل سکونت خود نیز اطمینان حاصل نمایید. هرچه فاصله تا مودم بیشتر شود، سرعت انتقال اطلاعات از طریق Wifi کاهش پیدا می کند، سرعت پایین ارسال و دریافت اطلاعات می تواند موجب ارور 277 در روبلاکس شود.

ریستارت مودم

حافظه پنهان مودم، یا کانکشن نامطلوب می تواند موجب ارور ۲۷۷ روبلاکس شود، در این مورد راه حل آسان است. مودم خود را خاموش نموده و پس از چند دقیقه مجددا آن را روشن نمایید، سپس مجددا پایداری ارتباط و برطرف شدن مشکل دریافت ارور ۲۷۷ روبلاکس را بررسی کنید.

استفاده از سرویس اینترنت جایگزین

اگر موارد عنوان شده در بالا مشکل شما را حل نکرده است، توصیه می شود از یک یا چند سرویس اینترنت جایگزین ارائه شده توسط سرویس دهندگان متفاوت اینترنت را بررسی نمایید. این مورد در اکثر مواقع مشکل ارور ۲۷۷ روبلاکس را برطرف می کند.

دستگاه خود را ریستارت کنید

این راه حل در عین ساده بودن در بسیاری مواقع کارآمد است، اگر برای اولین بار با کد خطای ۲۷۷ مواجه می شوید، دستگاه خود را یکبار ریستارت نمایید.

پروکسی خود را غیر فعال کنید

استفاده از مواردی مانند پروکسی به دلیل تغییر آی پی و کاهش سرعت اینترنت می تواند موجب دریافت خطای ۲۷۷ شوید. در صورتی که از پروکسی استفاده می کنید، ابتدا پروکسی خود را غیر فعال نموده و سپس مجددا وارد روبلاکس شوید.

Roblox را به آخرین نسخه آپدیت کنید

عدم استفاده از نسخه بروز روبلاکس می تواند موجب دریافت خطای ۲۷۷ شود، اگر با این خطا مواجه می باشید، یکی از دلایل خطا می تواند بروز نبودن نسخه Roblox باشد. برای حل مشکل روبلاکس را به آخرین نسخه بروز نمایید.

سیستم عامل خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید

در مواردی نادر، عدم استفاده از سیستم عامل بروز می تواند از دلایل خطای ۲۷۷ باشد، ابتدا بروز بودن سیستم عامل خود را بررسی نمایید و چنانچه از آخرین نسخه موجود استفاده نمی کنید، آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

با پشتیبانی روبلاکس تماس بگیرید

اگر تمامی راه حل های بالا را امتحان کرده اید اما هیچکدام کار نمی کنند می توانید با پشتیبانی روبلاکس تماس بگیرید، Roblox در سایت اصلی خود یک فرم تماس برای پشتیبانی دارد، فرم تماس در این صفحه را تکمیل نموده و و بخش “پشتیبانی فنی” به همراه گزینه “Roblox Crashing” را انتخاب نمایید.

ارور 277 روبلاکس چیست؟

ارور 277 در روبلاکس معمولاً زمانی رخ می‌ دهد که بازی نمی‌ تواند به سرور روبلاکس متصل شود. این خطا اغلب به دلیل مشکلات شبکه یا اتصال ضعیف اینترنت کاربر ظاهر دریافت می شود.

چرا ارور ۲۷۷ در Roblox دریافت می شود؟

این ارور به دلایل مختلفی از جمله قطع شدن اینترنت، مشکلات با روتر یا وای‌ فای، مشکلات سرور های روبلاکس، یا حتی استفاده از پروکسی و و موارد مشابه رخ دهد.

چگونه می‌توان ارور 277 را در روبلاکس رفع کرد؟

برای رفع این ارور می‌توانید اقداماتی مانند بررسی اتصال اینترنت، ریستارت کردن مودم یا روتر، اطمینان از به‌ روزرسانی مرورگر و نرم‌ افزار روبلاکس، و همچنین غیرفعال نمودن پروکسی را انجام دهید.

آیا این ارور ۲۷۷ همیشه به مشکلات کاربر ارتباط دارد؟

ارور 277 معمولاً به دلیل مشکلات شبکه کاربر رخ می‌ دهد، اما در برخی موارد ممکن است این ارور به دلیل مشکلات سرور های روبلاکس نیز دریافت شود.



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

سمافور semaphore چیست؟

admin

لینوکس چیست؟ معرفی linux

admin

لایسنس چیست؟

admin

نوشتن دیدگاه