...
اسپیس ایران | بلاگ
اسپیس ایران

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش اسپیس ایران

اسپیس ایران از تمامی کاربران جهت بازاریابی خدمات میزبانی وب دعوت به همکاری می کند، در حال حاضر سیستم همکاری در فروش اسپیس ایران به ازای هر فروش و از طریق قرار دادن بنر های تبلیغاتی در وبسایت شما می باشد. در این سیستم شما در برابر هر فروش کمیسیون دریافت خواهید کرد.

کمیسیون در نظر گرفته شده برابر با 25 درصد است که یک درصد بسیار مناسب برای همکاری در فروش می باشد و فرصت خوبی را برای کاربران فراهم می کند.

نحوه کار این سیستم به این صورت است که شما یک لینک اختصاصی ویژه دریافت می کنید و پس از آن 25% از مبلغ سفارش تمامی کاربران جدیدی که از طریق لینک اختصاصی ویژه شما وارد وبسایت اسپیس ایران شوند و سفارش خود را در بخش پشتیبانی کامل کنند به کمیسیون بازاریابی حساب کاربری شما اضافه می شود و در زمانی که شما درخواست واریز وجه را به همراه شماره حساب خود برای ما ارسال کنید آن مبلغ پس از مدت زمان کوتاهی به حساب شما واریز خواهد شد.

برای عضویت در این سیستم احتیاج به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و عملا شما هیچ چیزی را از دست نخواهید داد و تنها شانس خود را برای جذب کاربران جدید و کسب درآمد امتحان خواهید کرد.

همچنین بنر های متعددی در اختیار شما خواهد بود تا به سادگی از آن ها در وبسایت خود استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده بنر های تبلیغاتی اسپیس ایران لطفا به اینجا مراجعه کنید.

همکاری در فروش


همکاری در فروش اسپیس ایران – همکاری در فروش هاست – جذب کاربر – کسب درآمد اینترنتی – درصد فروش هاست – بازاریابی هاست – بازاریابی برای فروش هاست – بازاریاب هاستینگ – هاستینگ لینوکس – فروش هاست – فروش هاست و دامین – همکاری در فروش بنری – همکاری در فروش هاست لینوکس – ساده ترین راه کسب درآمد – کسب درآمد از طریق اینترنت – کسب درآمد – کار اینترنتی – کسب درآمد با سایت – درآمد اینترنتی



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

سال نو مبارک

admin

هاست لینوکس ارزان

admin

تخفیف ویژه برای ثبت دامنه های website.

admin

حذف برخی محدودیت ها و امکانات جدید در تمامی پلان های میزبانی وب

admin

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی

admin

آغاز فروش سرور های نیمه اختصاصی با درایو های پرسرعت SSD

admin

نوشتن دیدگاه