...
اسپیس ایران | بلاگ
سرور مجازی

خرید سرور مجازی بایننس و ترید ارز دیجیتال

قبل از هر چیز اجازه دهید به این موضوع بپردازیم، که چرا باید از سرور مجازی برای کار با سایت بایننس (Binance) و ترید ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

صرافی آنلاین بیترکس در سال 2017 میلادی به طور ناگهانی میلیون ها دلار از دارایی کاربران ایرانی که با آی پی ایران اقدام به ترید ارز دیجیتال می نمودند را به بهانه تحریم های بین المللی مسدود نمود.

معیار این صرافی برای مسدود نمودن حساب کاربری ایرانیان، آی پی متعلق به کشور ایران بود. این صرافی پس از دو سال در سال 2019 دارایی های مسدود شده را آزاد نمود، با این حال این موضوع هشداری جدی برای کاربران ایرانی بود.

سرور مجازی بایننس و ترید ارز دیجیتال چیست؟

سرور مجازی (VPS) بایننس و ترید ارز دیجیتال در واقع یک کامپیوتر همیشه در یک کشور فاقد مشکلات تحریم است که به شما امکان می دهد یک آی پی ثابت و اینترنت آن کشور را از داخل ایران در اختیار داشته باشید.

بدین صورت احتمال تحریم یا مسدود شدن حساب کاربری شما در صرافی های ترید و معامله ارز دیجیتال از جمله بایننس و … به کمترین میزان ممکن میرسد. با داشتن یک سرور مجازی مناسب ترید می توانید امنیت معاملات خود را در برابر تحریم ها تضمین نمایید.

اسپیس ایران سرور های مجازی مناسب بایننس و ترید ارز دیجیتال را با بهترین کیفیت و تعرفه های ممکن با دو موقعیت فنلاند و آلمان ارائه می کند.

تفاوت سرور مجازی بایننس و ترید ارز دیجیتال با سایر سرور های مجازی چیست؟

به طور کلی سرور مجازی بایننس از نظر فنی هیچگونه تفاوتی با سایر سرور های مجازی ندارند. در حقیقت می توان تمامی سرور های مجازی که با موقعیت کشور های مورد تایید صرافی های ارز دیجیتال ارائه می شوند را سرور مجازی مناسب بایننس و ترید ارز دیجیتال دانست، با این تفاوت که سرور های مجازی که برای ترید مورد استفاده قرار می گیرند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا تجربه ای روان و بدون تاخیر را برای انجام معاملات در اختیار کاربران قرار دهند.

چرا نباید از پروکسی و  V-.P-N استفاده کنیم؟

اولین دلیل غیر قانونی بودن استفاده از مواردی مانند پروکسی و V-.P-N در ایران می باشد.

دومین دلیل ثابت نبودن آی پی V-.P-N است، سایت های ترید ارز دیجیتال به شدت روی تغییر آی پی حساس هستند و در صورت تغییر مکرر آی پی احتمال مسدود شدن حساب کاربری شما افزایش خواهد یافت.

سومین دلیل نیز عدم امنیت V-.P-N ها با توجه به نوع ارائه دهنده سرویس و پروتکل مورد استفاده در تبادل و رمز گذاری اطلاعات می باشد.

چه مشخصاتی برای سرور های مجازی و ترید ارز دیجیتال مناسب می باشد؟

برای تجربه ای روان و بدون قطعی با کمترین تاخیر ممکن توصیه می شود از سرور های مجازی با 4 گیگابایت رم یا بیشتر و منابع اختصاصی استفاده نمایید، استفاده از سرور هایی با قدرت پردازش کمتر می تواند موجب خطا، تاخیر در معاملات و ایجاد ضرر مالی شود.

سرعت اینترنت سرور های مجازی چقدر است؟

در سرور مجازی بایننس از پورت 1 تا 10 گیگابیت استفاده می‌شود، سرعتی تا 100 برابر بالاتر از میانگین سرعت اینترنت خانگی، در صورت استفاده از سرور های مجازی خیالتان از نظر سرعت دسترسی آسوده خواهد بود.

آی پی سرور مجازی تا چه مدت ثابت می ماند؟

آی پی سرور های مجازی تا زمان تمدید سرور ثابت می ماند و تغییری نمی کند، سرور های مجازی اسپیس ایران تا زمانی که کاربر تمایل داشته باشد به صورت ماهیانه و سالیانه قابل تمدید می باشند.

سرور مجازی غیر از ترید ارز دیجیتال چه امکاناتی را فراهم می کند؟

  • دسترسی پایدار و پرسرعت با پینگ حدودا 1 میلی ثانیه
  • دانلود اطلاعات و داده ها با سرعت بسیار بالا
  • مخفی نمودن موقعیت و آی پی اصلی شما
  • افزایش امنیت اطلاعات از طریق رمزگذاری SSL
  • امکان نصب نرم افزار هایی مانند متاتریدر، تحلیل و بررسی بازار های مالی با سرعت بسیار بالا

آیا می توانم از طریق تلفن همراه یا تبلت به سرور مجازی خود متصل شوم؟

 بله امکان اتصال به سرور های مجازی از طریق تمامی تلفن های هوشمند و تبلت ها با سیستم عامل اندرویید و ios و همچنین رایانه های شخصی با سیستم عامل ویندوز امکان پذیر است.

چگونه یک سرور مجازی برای ترید ارز های دیجیتال انتخاب کنم؟

شما میتوانید با مراجعه قسمت خرید سرور ترید ، اقدام به خرید آنلاین سرور مجازی مخصوص ترید نمایید، سرور مجازی شما پس از خرید به صورت اتوماتیک راه اندازی، اطلاعاتو آموزش آن ایمیل میگردد.

 چه سیستم عامل هایی در سرور های مجازی قابل نصب می باشد؟

سرور های مجازی اسپیس ایران با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس ارائه می گردد و کاربران می توانند سیستم عامل سرور خود را در مراحل سفارش انتخاب نمایند، برای کاربرد هایی مانند استفاده از وبسایت بایننس و ترید ارز دیجیتال سیستم عامل ویندوز سرور 2019 پیشنهاد می شود.

اقدامات لازم پس از خرید سرور مجازی چیست؟

  1. کلمه عبور سرور مجازی خود را بلافاصله پس از دریافت و اولین اتصال به سرور تغییر دهید.
  2. رمز عبور دو مرحله ای را در حساب کاربری خود در وبسایت بایننس فعال نمایید.
  3. هرگز اطلاعات ورود به سرور را در اختیار سایر افراد قرار ندهید.
  4. اگر در  سرور خود اطلاعات خاصی را ذخیره می کنید، همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 مدت زمان تحویل سرور های مجازی چقدر است؟

تحویل سرور های مجازی در اسپیس ایران به صورت آنی و بلافاصله پس از تکمیل سفارش ارسال می شود، اطلاعات اتصال به سرور بلافاصله پس از فعالسازی از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می گردد.

اتصال به سرور های مجازی چگونه انجام می شود؟

اتصال به سرور های مجازی ویندوز از طریق ریموت دسکتاپ انجام قابل انجام است، نحوه اتصال به سرور و اقدامات لازم در زمان خرید سرور از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می گردد.

خرید سرور مجازی  بایننس و ترید ارز دیجیتال

سرور های مجازی پلاتینیوم اسپیس ایران به عنوان یکی از قدرتمند ترین سرور های مجازی در کلاس بین المللی یکی از بهترین گزینه ها برای ترید ارز دیجیتال و صرافی بایننس هستند، برای خرید سرور های مجازی اسپیس ایران می توانید به صفحه سرور های مجازی پلاتینیوم مراجعه نمایید.

سرور های مجازی پلاتینیوم اسپیس ایران



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

راهنمای کامل خرید سرور مجازی

admin

آموزش مشاهده میزان مصرف منابع در سرور های مجازی

admin

آموزش خاموش، روشن و ریبوت سرور های مجازی از طریق ناحیه کاربری

admin

آموزش نصب سیستم عامل در سرور های مجازی

admin

ریموت دسکتاپ چیست؟

admin

آموزش استفاده از ریموت دسکتاپ در تلفن همراه و تبلت با سیستم عامل اندرویید و ios

admin

نوشتن دیدگاه