...
اسپیس ایران | بلاگ
اسپیس ایران

با سرویس های میزبانی وب ویژه ی اسپیس ایران بیشتر آشنا شوید

سرویس های میزبانی وب ویژه محبوب ترین سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران هستند، ما سعی داشته ایم قابلیت های ویژه ای را در سرویس ها بگنجانیم و سرویس هایی متفاوت از یک سرویس هاست معمولی را در اختیار کاربران قرار دهیم، در صورتی که قصد خرید هاست پرسرعت SSD را برای وبسایت خود دارید این سرویس ها می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این سرویس ها و برخی قابلیت های موجود در این سرویس ها خواهیم پرداخت.


1- 7 روز ضمانت بازپرداخت: تمامی سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران شامل 7 روز ضمانت بازپرداخت هستند و اگر شما به هر دلیلی از خدمات ارائه شده ناراضی باشید امکان بازپرداخت مبلغ سرویس وجود خواهد داشت.

2- کیفیت و سرعت بسیار بالا: کیفیت سرویس های میزبانی وب ویژه در سطح بسیار بالایی می باشد و این سرویس ها از بالاترین سطح کیفیت ممکن در هاستینگ برخوردار هستند، بارگذاری سایت های میزبانی شده توسط این سرویس ها با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

3- قیمت گذاری و تعرفه های بسیار مناسب: تعرفه های در نظر گرفته شده برای این سرویس ها بسیار مناسب می باشد و ارزش این سرویس ها با توجه به کیفیت آن ها چند برابر مبلغ پرداخت شده می باشد.

4- استفاده از هارد های پرسرعت SSD: تمامی اطلاعات در سرویس های میزبانی وب ویژه در هارد های پرسرعت SSD ذخیره می شود که موجب رسیدن کیفیت میزبانی به بالاترین سطح ممکن و بارگذاری سایت ها با سرعت بسیار بالا می شود.

5- قابلیت نصب خودکار بیش از 300 نرم افزار تحت وب به صورت خودکار: در این سرویس ها قابلیت ویژه ای در نظر گرفته شده است که به کاربران اجازه می دهد با ورود به هاست خود قادر به نصب بیش از 300 نرم افزار وب به صورت خودکار و تنها با یک کلیک باشند.

6- تهیه بک آپ روزانه و هفتگی در سرور های جداگانه: از تمامی سایت های میزبانی شده توسط این سرویس ها به صورت روزانه و هفتگی در سرور های جداگانه بک آپ تهیه می شود تا در صورت وقوع مشکل برای سرور اصلی هرنوع احتمال از دست رفتن اطلاعات به نزدیک صفر برسد، این مورد موجب ایجاد سطح بسیار بالای امنیت اطلاعات خواهد شد.

در این مطلب به برخی از ویژگی های این سرویس ها اشاره شد، برای مشاهده اطلاعات کامل پلان ها و مشاهده تمامی ویژگی ها و قابلیت های این سرویس ها به این صفحه مراجعه فرمایید.

http://spaceiran.com/web-hosting/special-linux



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

آغاز فروش سرور های نیمه اختصاصی با درایو های پرسرعت SSD

admin

اضافه شدن شماره تماس 77000003-021

admin

حملات روی سایت های وردپرس و تغییر آدرس بخش مدیریت وردپرس

admin

تخفیف ویژه برای ثبت دامنه های website.

admin

به نسخه جدید بخش بلاگ خوش آمدید!

admin

آغاز فروش هاست دایرکت ادمین اسپیس ایران

admin

نوشتن دیدگاه