...
اسپیس ایران | بلاگ
میزبانی وب

آموزش راه اندازی سایت

برای راه اندازی یک وب سایت ابتدا باید آن وب سایت طراحی و برنامه مربوط به آن نوشته شود، پس از آنکه سایت آماده شد برای اینکه روی اینترنت قرار بگیرد نیاز است که با توجه به نیازهای آن وب سایت هاستی خریداری شود و اطلاعات مربوطه را در هاست آپلود کنید، همچنین در صورتی که با برنامه نویسی آشنا نیستید می توانید از سیستم های مدیریت محتوا نیز استفاده کنید، نصب سیستم های مدیریت محتوا در اسپیس ایران برای کاربران به صورت رایگان انجام می شود. هاست در واقع همان فضا است که در روی شبکه ی جهانی به وب سایت ها اختصاص داده می شود.

پس از خریداری فضا، سرویس میزبانی وب یا بهتر بگوییم هاست، کنترل پنلی در اختیار شما قرار داده می شود که شما بایستی فایل های سایت خود را در آن آپلود کنید و همچنین دیگر امکاناتی را که لازم دارید را تنظیم نمایید تا وب سایت شما برای نمایش بر روی اینترنت آماده شود.

مرحله ی بعدی انتخاب نامی متناسب با وب سایتتان است که بایستی آن نام را نیز ثبت نمایید، این نام همان نام دامنه شما یا دامین شماست، که این دامین توسط نیم سرور یا دی ان اس به هاست متصل می شود و وب سایتی که روی هاست قرار گرفته است را در روی شبکه ی اینترنت نمایش می دهد.

اسپیس ایران ارائه دهنده ی انواع خدمات میزبانی وب از جمله هاست و دامنه می باشد و شما را در مراحل راه اندازی سایت همراهی می کند، در صورت هرگونه سوال یا مشکل می توانید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

مشاهده سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران

راه اندازی سایت – آموزش راه اندازی وبسایت – چگونه سایت راه اندازی کنم؟ – ساخت سایت – آموزش ساخت وبسایت – آموزش ساخت سایت جدید – راه اندازی وبسایت – فروش هاست و دامنه – فروش هاست SSD – هاست لینوکس – آموزش ساخت سایت – هاست چیست – آموزش ایجاد سایت شخصی – ساخت website – ساخت site ساخت وبسایت شخصی – ساخت سایت آموزشی – آموزش ساخت سایت



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

کلود فلر CloudFlare چیست؟ همه چیز در مورد Cloud Flare

admin

آموزش تنظیمات SMTP برای ارسال ایمیل از هاست

admin

مدت زمان اعتبار گواهینامه های SSL رایگان

admin

ریدایرکت چیست؟

admin

نام میزبان هاست (hostname) من چیست؟

admin

PhpMyAdmin چیست؟ آشنایی با PhpMyAdmin

admin

نوشتن دیدگاه