...
اسپیس ایران | بلاگ
دامنه های آی آر

زمان لازم برای بروزرسانی دی ان اس (DNS) دامنه های آی آر ir

پایگاه فیزیک نظری ایرنیک IRNIC به عنوان کارگزار ثبت دامنه های ملی، مسولیت ثبت تمامی دامنه های دات آی آر (ir.) را در کشور بر عهده دارد، این بدان معناست که تمامی امور دامنه از جمله انتقال، بروزرسانی و آپدیت دی ان اس، مشخصات هویز و… مطابق قوانین و سیاست های پایگاه فیزیک نظری ایرنیک انجام می شود. این قوانین در بسیاری موارد با قوانین استاندارد و شناخته شده مربوط به ثبت و مدیریت دامنه های بین المللی متفاوت است، یکی از این موارد زمان بروزرسانی دی ان اس دامنه های آی آر می باشد.

بیشتر بخوانید: توقف ثبت دامنه های آی آر در ساعات 23:00 الی 00:30

بروزرسانی و آپدیت DNS دامنه های آی آر (ir.) به چه مدت زمان نیاز دارد؟

بر خلاف دامنه های بین المللی، آپدیت و بروزرسانی دی ان اس دامنه های آی آر تنها در زمان های مشخص شده توسط وبسایت نیک انجام می شود.

زمان مشخص شده برای بروزرسانی DNS دامنه های آی آر ساعات 10، 14، 18 و 22 در هر روز می باشد، برای مثال چنانچه کاربری در ساعت 9 صبح اقدام به بروزرسانی دی ان اس های دامنه خود نماید، این تغییر در ساعت 10 صبح اعمال خواهد شد.

پس از بروزرسانی دی ان اس های دامنه، از طریق بررسی هویز دامنه در وبسایت دامین چک می توانید از بروزرسانی دی ان اس های دامنه خود اطمینان حاصل نمایید.



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

توقف ثبت دامنه های آی آر در ساعات 23:00 الی 00:30

admin

نحوه مشاهده وضعیت دامنه های آی آر

admin

افزایش تعرفه ثبت و تمدید دامنه های آی آر (ir) در سال 1402

admin

مراحل و نحوه احراز هویت شناسه کاربری نیک Nic.ir

admin

آموزش تنظیم DNS و ایجاد دی ان اس اختصاصی دامنه آی آر (ir)

admin

ثبت رایگان 1000 دامنه آی آر برای 1000 نفر

admin

نوشتن دیدگاه