...
اسپیس ایران | بلاگ
سی پنل

آموزش تنظیم ساب دامین روی آی پی هاست دیگر در سی پنل

گاهی اوقات ممکن است لازم باشد تا با یک دامنه به صورت همزمان از چندین هاست استفاده کنید و این کار تنها با ایجاد A Record و تنظیم آی پی ساب دامین بر روی سرور های دیگر میسر می باشد.

به عنوان مثال می توانید یک ساب دامین را برای هاست دانلود روی آی پی یک سرور دیگر تنظیم کنید یا یک ساب دامین را به یک وبلاگ متصل کنید و بسیاری استفاده های دیگر، مدتی پیش آموزش تنظیم ساب دامین روی آی پی هاست دیگر در کنترل پنل دایرکت ادمین در بخش بلاگ اسپیس ایران قرار گرفت و اکنون این آموزش برای کنترل پنل سی پنل آماده شده است.

برای مشاهده آموزش تنظیم ساب دامین روی آی پی هاست دیگر در سی پنل در ادامه مطلب با اسپیس ایران همراه باشید.

1- ابتدا مرورگر را باز نمایید و از طریق آدرس سی پنل هاست خود، به عنوان مثال : http://yourdomain.com/cpanel توسط نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار دارید، به کنترل پنل هاست وبسایت خود وارد شوید.

2- در سی پنل گزینه ی “Advanced DNS Zone Editor” را انتخاب کنید.

3- در این صفحه مطابق تصویر در بخش “Add a Record” به صورت زیر عمل کنید:

در قسمت Type گزینه A را انتخاب کنید.
A- در این  بخش نام ساب دامین مورد نظرتان را وارد کنید، برای مثال: dl
B- در قسمت TTL عدد 14400 را وارد کنید.
C- در قسمت Address آی پی مورد نظرتان برای ساب دامین را وارد کنید.
D-  بر روی گزینه Add Record کلیک کنید.

ساب دامین شما در حال حاظر روی آی پی مد نظر تنظیم شده است، گاهی اوقات دسترسی کامل به ساب دامین از طریق آی پی به 1 الی 24 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

در صورت هرگونه سوال یا مشکل در این مورد این آموزش می توانید از طریق بخش پشتیبانی اسپیس ایران یا بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و سوالات و مشکلات خود را در این مورد مطرح کنید.

تاریخ بروزرسانی آموزش: 1396.2.28

تنظیم آی پی در سی پنل – آموزش کار با Advanced Dns Zone Editor – تنظیم آی پی برای ساب دامنه – ست شدن آی پی برای ساب دامین – تنظیم زیر دامنه روی وبلاگ – تنظیم ساب دامنه روی هاست دانلود – تنظیم آی پی برای ساب دامین برای هاست دیگر – استفاده از یک دامنه در چند هاست از طریق دامنه – تغییر آی پی دامنه – آی پی ساب دامین – ویرایش آی پی ساب دامین – آموزش سی پنل – تنظیم A record در سی پنل – Cpanel a record – استفاده از a record در سی پنل – ارجاع دامنه به هاست دیگر از طریق a record – استفاده از ساب دامین برای هاست دانلود – ایجاد ساب دامین دانلود



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

آموزش نصب گواهینامه SSL در سی پنل

admin

آموزش پارک دامنه در سی پنل

admin

نوشتن دیدگاه