...
اسپیس ایران | بلاگ
وردپرس

اطلاعیه امنیتی برای سایت های وردپرس

متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد حمله به چندین سایت که از وردپرس استفاده می کردند و در نهایت مورد هک واقع شدن این سایت ها بوده ایم، طبق بررسی ها این حمله ها از جانب یک ضعف امنیتی در وردپرس که تا کنون هم وصله ای برایش منتشر نشده بوده است و سایت های مورد هک نیز عموما موارد پایه ی امنیتی را رعایت نکرده بودند.

در صورتی که شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید از شما تقاضا داریم تا تمامی موارد امنیتی را برای حفظ امنیت وبسایت خود رعایت فرمایید.
متاسفانه بسیاری از کاربران پس از نصب وردپرس دسترسی فایل کانفیگ را در حالت 666 رها می کنند و این دسترسی به هاست را برای هکر ها بسیار آسان می سازد.
لطفا همواره سطح دسترسی فایل کانفیگ وردپرس را روی 444 تنظیم کنید و همچنین برای پوشه ی wp-admin در هاست پسورد قرار دهید.
همچنین همواره از آخرین نسخه های وردپرس استفاده کنید و برای امنیت بیشتر از استفاده ی همزمان چندین اسکریپت و مدیریت محتوا به همراه افزونه ها و قالب های متعدد در یک هاست خودداری فرمایید، این کار تنها باعث کاهش امنیت وبسایت شما خواهد شد.
همواره فایل های اضافی و مشکوک هاست را حذف کنید و به هیچ عنوان از اسکریپت ها، قالب ها، ماژول ها و موارد متعدد و نال شده استفاده نکنید، و نسخه های معتبر را از سایت های معتبر و قابل اطمینان دریافت کنید.
رعایت این موارد بسیار ساده هستند و اسپیس ایران توصیه می کند تا برای حفظ امنیت سایت خود حتما این موارد را رعایت فرمایید.

در صورت هرگونه سوال یا مشکل در این مورد این آموزش می توانید از طریق بخش پشتیبانی اسپیس ایران و یا بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و سوالات و مشکلات خود را در این مورد مطرح کنید.

امنیت وردپرس – هک وردپرس – جلوگیری از هک وردپرس – افزایش امنیت در wordpress – ورد پرس امنیت بیشتر – هک شدن سایت ورد پرس 



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

آموزش حل مشکل کندی بخش مدیریت وردپرس در زمان استفاده از ووکامرس

admin

چگونه مصرف وردپرس را از منابع سرور کاهش دهیم؟

admin

دانلود وردپرس 3.8 نسخه اصلی

admin

دلایل مشکل در ورود به بخش مدیریت وردپرس

admin

آموزش تغییر کلمه عبور وردپرس از طریق فایل دیتابیس

admin

آموزش تنظیمات اف تی پی در ورد پرس

admin

نوشتن دیدگاه