...
اسپیس ایران | بلاگ
دایرکت ادمین

آموزش تنظیم ساب دامین روی آی پی یک هاست دیگر از طریق A Record در دایرکت ادمین

گاهی اوقات ممکن است لازم باشد تا با یک دامنه به صورت همزمان از چندین هاست استفاده کنید و این کار تنها با ایجاد A Record و تنظیم آی پی ساب دامین بر روی آی پی سرور های دیگر میسر می باشد.

به عنوان مثال می توانید یک ساب دامین را برای هاست دانلود روی آی پی یک سرور دیگر تنظیم کنید یا یک ساب دامین را به یک وبلاگ یا هاستی دیگر متصل کنید و یا بسیاری استفاده های دیگر

برای مشاهده آموزش کامل تنظیم A Record در کنترل پنل دایرکت ادمین در ادامه مطلب با اسپیس ایران همراه باشید.

برای تنظیم ساب دامین روی آی پی یک هاست دیگر در دایرکت ادمین طبق آموزش زیر عمل کنید:

1- بتدا مرورگر را باز نموده و از طریق آدرس دایرکت ادمین هاست خود، به عنوان مثال : http://yourdomain.com:2222 توسط نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار دارید، به کنترل پنل هاست وبسایت خود وارد شوید.

2- در بخش مدیریت دایرکت ادمین، گزینه ی “DNS Management” را انتخاب کنید.

3- در این صفحه مطابق تصویر زیر در بخش “Add Domain Records” در قسمت A به صورت زیر عمل کنید:

A- در این  بخش نام ساب دامین مورد نظرتان را وارد کنید، برای مثال: dl
نکته: نیازی به وارد کردن آدرس کامل ساب دامین در این بخش وجود ندارد و تنها وارد کردن نام ساب دامین کافی می باشد، برای مثال اگر ساب دامین شما dl.yourdomain.com است در این بخش تنها عبارت dl را وارد کنید.
B- در این بخش آی پی مورد نظرتان برای ساب دامین را وارد کنید.
C- روی گزینه add کلیک کنید.

ساب دامین شما روی آی پی مد نظر تنظیم شده است، گاهی اوقات دسترسی کامل به ساب دامین از طریق آی پی به 1 الی 24 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

در صورت هرگونه سوال یا مشکل در این مورد این آموزش می توانید از طریق بخش پشتیبانی اسپیس ایران یا بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و سوالات و مشکلات خود را در این مورد مطرح کنید.

تاریخ بروزرسانی آموزش: 1396.2.2

تنظیم ساب دامنه روی هاست دیگر – تنظیم ساب دامنه روی آی پی – تنظیم ساب دامین روی آی پی سرور دیگر – تنظیم آی پی روی ساب دامنه در دایرکت ادمین – تنظیم آی پی ساب دامین directadmin – آی پی ساب دامین – ست کردن آی پی ساب دامین با a record – تنظیم ساب دامین روی هاست دیگر – استفاده از A record در دایرکت ادمین – مدیریت هاست دایرکت ادمین – آموزش کار با دایرکت ادمین – Ip a record directadmin اتصال ساب دامنه به سرور دیگر – تنظیم ساب دامنه روی هاست دانلود – استفاده ساب دامنه از هاست دیگر – ساب دومین اتصال به آی پی



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

آموزش ایجاد اکانت اف تی پی (FTP) در دایرکت ادمین

admin

آموزش پارک دامنه در دایرکت ادمین

admin

آموزش کامل تهیه، ریستور و دانلود بک آپ در هاست دایرکت ادمین

admin

چرا فضای مصرف شده هاست صحیح نمایش داده نمی شود؟

admin

نسخه پایدار قالب جدید دایرکت ادمین با نام evolution منتشر شد

admin

دایرکت ادمین چیست؟ (معرفی کنترل پنل دایرکت ادمین)

admin

نوشتن دیدگاه