گواهینامه SSL رایگان

نصب و فعالسازی گواهینامه های SSL به صورت کاملا رایگان و خودکار در تمامی سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران امکان پذیر می باشد. تمامی کاربران سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران می توانند با چند کلیک به صورت کاملا رایگان  اقدام به نصب و فعالسازی گواهینامه SSL در سایت های خود نمایند.

گواهینامه های رایگان از نوع DV SSL (Domain Validation) هستند و امکان فعالسازی آن ها برای تعداد نامحدود دامنه یا زیر دامنه در هر هاست وجود دارد.

fa fa-lock

افزایش امنیت و اعتبار وبسایت

fa fa-power-off

فعالسازی با چند کلیک

fa fa-gears

تمدید رایگان و خودکار

fa fa-check

سازگار با تمامی مرورگر ها

آموزش نصب خودکار گواهینامه SSL در هاست دایرکت ادمین:

برای نصب خودکار گواهینامه های SSL در سرویس های میزبانی وب با کنترل پنل دایرکت ادمین می توانید از آموزش زیر استفاده نمایید:

آموزش فعالسازی گواهینامه SSL رایگان در دایرکت ادمین

آموزش ایجاد و نصب دستی گواهینامه SSL رایگان:

در صورتی که از خدمت سایر هاستینگ ها غیر از اسپیس ایران استفاده می کنید و امکان نصب خودکار گواهینامه SSL در هاست شما وجود ندارد می توانید با استفاده از آموزش های زیر گواهینامه SSL را به صورت دستی برای دامنه مورد نظر ایجاد نموده و سپس در هاست خود نصب نمایید.

آموزش ایجاد فایل گواهینامه SSL رایگان

پس از ایجاد گواهینامه رایگان می توانید گواهینامه SSL ایجاد شده را از طریق آموزش های زیر در هاست خود نصب نمایید:

آموزش نصب گواهینامه SSL در هاست دایرکت ادمین
آموزش نصب گواهینامه SSL در هاست سی پنل

مدت زمان اعتبار گواهینامه های SSL رایگان

free-ssl

:: 99.95% - 682 رای‌
100%

پرسش های متداول:

گواهینامه SSL چیست؟ SSL مخفف کلمه Secure Socket Layer به معنای «لايه اتصال امن» و پروتکلی جهت برقراری ارتباطات امن ميان سرويس دهنده و سرويس گيرنده در اينترنت است، از اين پروتکل برای ایمن نمودن برخی پروتکل های غير امن نظير HTTP ،LDAP ،IMAP و ... استفاده می شود. بر اين اساس الگوريتم های رمزنگاری بر روی داده های خام که قرار است از يک کانال ارتباطی غير امن مثل اينترنت عبور کنند، اعمال می شود و محرمانه ماندن داده‌ ها را در طول انتقال تضمين می کند.

سوالی دارید؟
همین حالا یک درخواست پشتیبانی ارسال کنید.

۰۲۱-۷۷۰۰۰۰۰۳

۰۲۱-۲۲۲۳۸۶۹۰

پیامک: ۵۰۰۰۲۰۴۰۰۹۰

تمرکز اسپیس ایران ارائه سرویس های میزبانی وب با بالاترین کیفیت و مناسب ترین تعرفه های ممکن می باشد، سرویس هایی که کاربران را تا حد امکان از مشکلات جانبی دور نگاه دارد. خدمات اسپیس ایران شامل میزبانی وب، فروش هاست، ثبت دامنه، فروش هاست لینوکس، سرور مجازی، سرور اختصاصی و... می باشد.


SPACEIRAN 6.0 All Rights Reserved.