...
اسپیس ایران | بلاگ
اسپیس ایران

فعال سازی آنی تمامی سرویس ها

از این تاریخ فعال سازی تمامی سرویس ها و خدمات اسپیس ایران به صورت آنی و به صورت خودکار بلافاصله پس از تکمیل سفارشات انجام خواهد شد.
در گذشته فعال سازی سرویس ها توسط تیم پشتیبانی در مدت زمانی کوتاه و طور معمول طی چند دقیقه پس از تکمیل سفارشات انجام می شد، با تغییرات انجام شده فعال سازی سرویس ها از این تاریخ بلافاصله پس از تکمیل سفارشات توسط سیستم انجام می شود و اطلاعات مربوط به سرویس ها در ایمیل برای کاربران ارسال خواهد شد.

ثبت و تمدید دامنه های بین المللی و فعال سازی سرویس های میزبانی وب نیز از این پس به صورت آنی انجام می شود و اطلاعات سرویس ها در ایمیل برای کاربران ارسال خواهد شد.

همانطور که می دانید ثبت تمامی دامنه های آی آر نیازمند شناسه نیک کاربران می باشد، در گذشته دریافت شناسه نیک از طریق ارسال تیکت برای کاربران انجام می شد، با تغییرات انجام شده از این پس شناسه نیک در مراحل سفارش در بخش تنظیمات دی ان اس از کاربران دریافت می شود و بلافاصله پس از ارسال سفارش دامنه های آی آر، دامنه به صورت خودکار به نام فرد مالک شناسه نیک رزرو خواهند شد، فعال سازی دامنه های آی آر پس از تایید وبسایت نیک انجام می شود.

اسپیس ایران میزبان مطمئن وبسایت شما



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

دریافت هدایای نوروزی: تنها تا تاریخ 1392/01/15

admin

تخفیف ویژه برای ثبت دامنه های info, biz, asia, in, co.uk

admin

فروش هاست جوملا

admin

هاست لینوکس ارزان

admin

به زودی با سرویس های جدید اسپیس ایران

admin

به نسخه جدید بخش بلاگ خوش آمدید!

admin

نوشتن دیدگاه