...
اسپیس ایران | بلاگ
وردپرس

دانلود وردپرس 3.8 نسخه اصلی

وردپرس که یک سیستم مدیریت محتواست که با سابقه ی بیش از ده سال در میلیون ها سایت معتبر استفاده می شود در این لحظه آمارگیر اصلی وردپرس دانلود ۸,۴۴۷,۹۵۲ مقدار هسته ی وردپرس را از سایت خودش تایید می کند (البته مقدار بسیاری از کاربران به روش های دیگر دانلود می کنند که در این آمارگیر قرار نمی گیرد، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان هست که شما امکان این را دارید که بتوانید توسعه بدهید این سیستم دارای افزونه ها  و قالب های بسیاری هست که شما میتوانید از آن استفاده نمایید.

انعطاف پذیری سیستم
وردپرس، یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است که افراد با حداقل آشنایی با کد، خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ادیت کنند. همچنین تگ های بسیار پرکاربرد وردپرس، این امکان را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان وب می دهد تا هر نوع سیستم دلخواهی را بر پایه ی وردپرس ایجاد نمایند اما در نهایت هوش طراحی خواهد بود که تعیین کننده ی به صرفه بودن این توسعه است.
در هر صورت، وردپرس بستری را آماده کرده است که در آن میتوان وبگاههای متفاوتی داشت از یک وبلاگ ساده تا یک پرتال سازمانی گسترده!

برای دانلود وردپرس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

وردپرس و موتورهای جستجو
به طور کلی وردپرس به گونه ای ساخته شده است که از محبوبیت خوبی نزد موتورهای جستجو برخوردار است اما هرگز نباید فراموش کرد که توجه به سئو یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو(SEO -> Search Engine Optimization) بسیار حائز اهمیت بوده و توصیه ی اکید ما به کسانی که قصد استفاده از وردپرس را برای وب سایت خودشان دارند، این است که اگر افزایش میزان بازدیدها از طریق موتورهای جستجو برایتان اهمیت دارد، حتما کار طراحی پوسته ی خودتان را به کسانی بسپارید که اطلاعات خوبی از سئو دارند. ضمنا به این هم توجه کنید که مطالب اختصاصی ، تنظیم قسمت های سئو ، نصب افزونه های سدویی که سایت wpland.ir  معرفی میکند نیز میتواند به شما کمک نماید.

تنوع قالب ها
نکته ی دیگر درباره وردپرس، تنوع بسیار بالای قالبهای آن است. این تنوع باعث شده برای هر نوع سلیقه ای قالب دلخواه وجود داشته باشد و البته برای هر نوع فعالیتی… .
همچنین طراحان زیادی هستند که می توانند برای شما قالب اختصاصی وردپرس طراحی نموده و نیازهای شما را تأمین نمایند. انعطاف بالای وردپرس باعث شده تا قالبهای بسیار زیبایی برای آن طراحی شود.
 

سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران کاملا برای استفاده از وردپرس بهینه شده اند و امکان نصب و استفاده از وردپرس در تمامی سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران وجود دارد.

دانلود وردپرس 3.8 نسخه اصلی منتشر شده در وبسایت اصلی وردپرس

نام فایل: وردپرس 3.8

ورژن: 3.8

حجم فایل: 6.2MB

دانلود

پسورد فایل دانلود شده : www.spaceiran.com



تجربه بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب
اسپیس ایران با بیش از ۱۰ سال تجربه، انواع خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه و سرور های مجازی را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ارائه می نماید.
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی

بیشتر بخوانید

چگونه مصرف وردپرس را از منابع سرور کاهش دهیم؟

admin

دلایل مشکل در ورود به بخش مدیریت وردپرس

admin

اطلاعیه امنیتی برای سایت های وردپرس

admin

آموزش کامل تنظیمات اف تی پی در وردپرس

admin

آموزش تغییر کلمه عبور وردپرس از طریق فایل دیتابیس

admin

وردپرس چیست؟ معرفی و بررسی کامل word press

admin

نوشتن دیدگاه